Γάλα Γραβάνης

Αγνά προιόντα

Γάλα Γραβάνης 

Το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και πρωτεΐνη που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και την συντήρηση των οστών.
Η κατανάλωση γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων από την παιδική ηλικία και καθ’ όλη την υπόλοιπη ζωή μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη γερών οστών και να τα προστατεύσει από ασθένειες όπως η οστεοπόρωση.

 

Ευεργετικές ιδιότητες Γάλακτος

Η κατανάλωση γάλακτος σχετίζεται με μείωση κινδύνου για διαβήτη, εγκεφαλικά επεισόδια και καρδιακή προσβολή

Τα άτομα που πίνουν γάλα κάθε μέρα, πιθανόν να προσφέρουν στον οργανισμό τους περισσότερο από δυνατά οστά.

Η κατανάλωση γάλακτος, σε ποσότητες της τάξης των 568 ml (περίπου 3 ποτήρια) κάθε μέρα, βρέθηκε ότι σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, καρδιακή προσβολή και ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο.

Το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρές ουσίες, η υγιής ισοζυγισμένη διατροφή και η τακτική σωματική άσκηση, αποτελούν σημαντικά στοιχεία για την πρόληψη του διαβήτη, της καρδιακής προσβολής και των εγκεφαλικών επεισοδίων.

Η σύσταση για την καθημερινή κατανάλωση γαλακτοκομικών είναι 2 έως 3 μερίδες ημερησίως, προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπη. Μια μερίδα αντιστοιχεί με περίπου 190 ml γάλακτος ή ένα μικρό γιαούρτι.

Άλλες ανάλογες πρόσφατες έρευνες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, δείχνουν ότι η κατανάλωση γάλακτος στις ποσότητες που συστήνονται κάθε μέρα, θα μπορούσε να μειώνει τον κίνδυνο προσβολής από διαβήτη τύπου 2 κατά 15%.

Φαίνεται ότι το περιεχόμενο του γάλακτος σε ασβέστιο, μαγνήσιο και βιταμίνη D, βοηθούν σημαντικά στην πρόληψη του διαβήτη, ιδιαίτερα σε άτομα που κινδυνεύουν περισσότερο από αυτόν. Είναι πιθανόν ότι το ασβέστιο και η βιταμίνη D, επηρεάζουν θετικά τον οργανισμό κατά την παραγωγή ή χρήση της ινσουλίνης.

Η συστηνόμενη ημερήσια κατανάλωση 3 μερίδων γάλακτος άπαχου ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος, προσφέρει στον οργανισμό 900 mg ασβεστίου, 300 IU βιταμίνης D και 80 mg μανγησίου κάθε μέρα.