Γιαούρτι αγελάδος Γραβάνης

Αγνά προιόντα

ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΓΕΛΑΔΟΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ 2% λιπαρά

Ελαφρύ και δροσιστικό, με φρούτα ή δημητριακά, σκέτο ή με μέλι, ως πρωινό ή βραδινό γεύμα, το γιαούρτι είναι η εύκολη λύση για όλες τις ώρες. Η ικανότητά του να διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του γάλακτος ενώ παράλληλα να ελαχιστοποιεί τα μειονεκτήματά του το καθιστούν απαραίτητο στο τραπέζι κάθε οικογένειας. Άλλωστε, σύμφωνα με στατιστικές μελέτες, η κατανάλωση γιαουρτιού φαίνεται να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου ζωής.

Το γιαούρτι δεν είναι απλά ένα υποκατάστατο του γάλακτος, αλλά ένα ολοκληρωμένο γεύμα που δίνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε. Έτσι λοιπόν, από το γιαούρτι παίρνουμε βιταμίνη Α η οποία είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη και την καλή όραση. Παίρνουμε ακόμα βιταμίνη D, έναν σύμμαχο κατά της ραχίτιδας και της οστεοπόρωσης, βιταμίνη C η οποία έχει αντιγηραντικές ικανότητες, καθώς και τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του νευρικού συστήματος και τον ομαλό μεταβολισμό. Εδώ έχουμε το εξής φαινόμενο: Με την επεξεργασία του γάλακτος μειώνεται η βιταμίνη Β12, ενώ αυξάνεται η Β6. Η περιεκτικότητα των άλλων βιταμινών συμπλέγματος της βιταμίνης Β παραμένει σταθερή.

Το γιαούρτι επίσης είναι πλούσιο σε ασβέστιο και φώσφορο, δύο ουσίες που δίνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να αφομοιώνονται πιο εύκολα από τον οργανισμό. Ένα κεσεδάκι γιαούρτι περιέχει το 1/3 της ποσότητας ασβεστίου από όση χρειαζόμαστε καθημερινά και πρωτεΐνες σε ανάλογη ποσότητα με το γάλα. Αυτή η ποσότητα φαίνεται ότι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κολπίτιδων στις γυναίκες, πρόβλημα που τους καλοκαιρινούς μήνες είναι συχνότερο, λόγω τις θάλασσας και τις άμμου. Στην περίπτωση εμφάνισης του προβλήματος φαίνεται ότι συμβάλλει και στη μείωση των συμπτωμάτων.